Întrebări frecvente

  • Întrebare: Nu am încă un cont de e-mail TUIASI, deși sunt angajat al Universității / doctorand, cum procedez să îmi creez un cont?
  • Răspuns: Citiți regulamentul TUIASI, descărcați fișa pentru cont e-mail (anexa 5 la regulament), completați-o cu datele personale – mai puțin adresa de e-mail și veniți cu fișa la sediul SSCD.

  • Întrebare: Sunt angajat al Universității și am nevoie de o pagină web personală/pentru un proiect/pentru o conferință/alt scop de natura academică. Care sunt pașii ce trebuie urmați?
  • Răspuns: Citiți regulamentul TUIASI, descărcați fișa de administrator web (anexa 3 la regulament), completați-o cu datele personale – mai puțin numele contului pentru administrare dacă nu aveți încă așa ceva, și veniți cu fișa la sediul SSCD.

  • Întrebare: Mi-am uitat parola de acces la contul de e-mail sau de administrator web, cum procedez?
  • Răspuns: Se poate alege o nouă parolă, dar din motive de securitate acest lucru este posibil doar în persoană, la sediul SSCD. Este preferabil să ne contactați telefonic înainte de a veni pentru a vă asigura ca nu suntem pe teren.

  • Întrebare: Nu mi-am schimbat parola de acces la e-mail de multă vreme, cum procedez să o schimb?
  • Răspuns: Intrați în interfata webmail și găsiți modulul de schimbare a parolei în pagina Opțiuni.

  • Întrebare: Nu pot să îmi accesez contul de e-mail, deși parola este corectă, ce s-a întâmplat și ce trebuie să fac?
  • Răspuns: Contul dvs este suspendat pentru inactivitate sau v-a fost ghicită/furată parola de către cineva și acest lucru a dus la blocarea contului. Trebuie să contactați SSCD, iar daca contul v-a fost blocat trebuie să veniți personal să vă schimbați parola. În cazul în care contul este doar suspendat, pentru reactivare este suficient să contactați SSCD.

  • Întrebare: În cazul în care contul meu este suspendat/blocat ce se întâmplă cu mesajele pe care le primesc până la reactivare/deblocare?
  • Răspuns: Mesajele sunt primite în continuare, iar dacă aveți configurată redirecționarea către o altă adresă de e-mail, mesajele sunt trimise și către acea adresă. Sunt restricționate în schimb accesul direct la poșta electronică TUIASI și trimiterea de mesaje.

  • Întrebare: În ce condiții se suspendă un cont pentru inactivitate?
  • Răspuns: Un cont este suspendat pentru inactivitate în mod automat dacă nu este accesat timp de un an calendaristic de la ultima accesare. Dacă vă accesați contul de e-mail într-o anumită zi, acesta se prelungeste automat cu 365 zile începând cu acea zi, indiferent de metoda de acces (webmail, client de posta, telefon, etc.).